Šokující výsledky testů nápoje Bubble Tea, který propaguje oblíbená Youtuberka: Tohle pijí vaše děti!

Jak zacílíte na děti a mladistvé, které jsou cílovou skupinou vašeho barevného nápoje? Necháte produkt propagovat nejznámější Youtuberkou v Česku. Její diváci/fanoušci jsou tožiž nejen vaše cílová skupina, ale navíc jsou danou osobou přímo jednoduše zmanipulovatelní - protože, když něco pije jejich vzor, nemůže v tom být nic zlého a budou to chtít pít také!
zdroj: Stream/Youtube
reklama
zdroj: Stream/Youtube

Geniální? Ani ne, v dnešní době spíše běžný kapitalistický nástroj k maximalizaci zisku. Co je ovšem špatné, je to, že tento produkt plný cukru, různých barviv a éček není kdovíjak zdraví, ostatně jako všechny slazené nápoje. To je však známou věcí. Skandálním je totiž to, že nezávislé testy, které zprostředkoval pořad A DOST! zjistily, že cukr je i v produktech označených jako „bez cukru“! Dále bylo uváděno, že jsou bez azobarviv, která mohou dle několika zahraničních studií být rakovinotvorná, či jinak nebezpečná, testy je však v nápojích odhalily také.

Tohle již původně zjistil Youtuber zvaný CaptainJTV, který na toto téma provedl dokonalou investigativní novinařinu, která by mohla být na Youtube dost možná i novým a žádaným trendem. Nechal rozvařit jak produkt s cukrem, tak i ten označený jako „bez cukru“ a světe div se, z obou zbyla skoro stejná porce karamelu! A karamel, jak jistě každý dobře ví, vzniká karamelizací cukru. Vedení společnosti Bubbleology chtělo Youtubera následně žalovat za pomluvu…

Ale jak se již přesvědčila například i finanční firma OVB, s žalobou na mladíka, který o jejich nestandartních praktikách natočil dokument, si tak akorát zadělala na daleko větší problém, jelikož se takto celá zálěžitost mnohem více zmedializovala. Společnost jě totiž těklavá na to, když dochází k útlaku jednotlivce nebo menší skupiny lidí ze strany velké korporace, toho se následně chytají i velká a významná média. Stalo se to i nyní, kdy se do všeho vložil Jan Tuna a jeho pořad na Streamu A DOST!.

Umělým barvivám obsažených v těchto nápojích přisuzuje server Zdravá potravina, který se zabývá éčkami v jídle a nápojích, stupeň škodlivosti 4-5/6. Většina z nich je označována jako nevhodná pro děti.

Podívejte navíc na šokující reakci ředitele Bubbleology v momentě, kdy přijel Jan Tuna k jejich stánku nakoupit několik druhů nápoje pro připravované testy do pořadu A DOST! a zároveň marně žádal o složení produktu přímo na místě. Prodavačka si totiž nevěděla rady a tak musel přijet pan ředitel…

Dnes se však k celé situaci vyjádřila i hlavní tvář této kampaně Youtuberka Teri Blitzen, její pokající vyjádření můžete slyšet v čase 5:25 následujícího videa…

autor: c

reklama
Doporučujeme
Co si o tom myslíte?
Komentáře
Doporučujeme
Čtěte dál...